Arsln96 Geceleri uyutmayacak şekilde hareletli ve sürekli idrara çıkıyorum doğum yakın mı yani sizde nasıl
tazebiranne_hg04 Arsln96 37+1 hareketleri azaldı tam tersi hastaneye gittim sorun çıkmadı alanı daraldığı içinmiş ve artık aşağı doğru iyice indiği için
Merve-923 Arsln96 oldukça hareketli bebiş ben de 37nin sonundayım. Devamlı sık sık idrara çıkıyorum deli olacağım
tazebiranne_hg04 Arsln96 Karın değil de bebek aşağıya indiyse eğer doktorunuz dediyse su gelir bebek yukardaysa gelmez