yabadabaduu Gnz bende burda bekliyim kiwi baby elektrikli kullanıp memnun kalan varmı acaba en ucuzu o trendyolda yorumları iyi ama bilemedim 😂 elektrikli alamazsam bende mochi almayı düşünüyorum hem uygun hemde çok kişiden duydum iyi olduğunu
ipekelvanalparslan Wee baby ’nin kullanıyorum mavi renkli olan gayet memnunum bebeğim 35 günlük şimdiye kadar yeterli oldu bize
Gnz ipekelvanalparslan manuel olanini mı kullaniyorsunuz cekim gucu nasil sağım yaparken çok yoruyor mu sütünüzü çoğaltıyor mu
Eslem_1 Elektrikli bile beni zorluyor manuel daha da zordur herhalde..sütünüz çok çok geliyorsa bilemem tabi elektrikli lansinoh öneririm ama
Gnz Eslem_1 elektrikliler biraz pahali geldi bana suan hastane tipi kiraladim ama onuda nereye kadar kiralayabilirim bir tane alayim dedim sütüm şuan yeni dogum yaptigim.icin az
2pasaannesi Wee baby kullanmıştım ben, biraz eli yoruyor ama elektrikli olan çok acıtıyor diye bunu kullanmıştım