Perikizi83 Doktorum bir 37 diyor bir 38 bir 39..bebek bir hafta önden gidiyor.sat mı , ultrason mu baz alınıyor..doğum tarihimi hesaplayamıyorum.33 haftalık gebeyim
Oznrusk Perikizi83 benimde 1 hafta geriden geliyor ya bende bunu çok merak ediyorum neye göre karar veriliyor acaba
Banuclk Perikizi83 Perikizi83 38 haftaya kadar bekliyor doktor gelişimi normal ise o zmn karar veriyor 41 kadar beklemek istemiyorlar bazen
Lulemom Perikizi83 39+3 de oldum. Normalde doktor 38 lerde alıyorum demişti. Ama bende hiç bi doğum belirtisi olmadığı için bekledik.
Pelinakcn Perikizi83 benim bebeğim için 2 hafta önde dedi doktor ama doğum tarihi için son adet tarihini baz alıyoruz dedi
Banuclk Perikizi83 benimde 1 hafta önden gidiyor gelişimi 2 haftaya kadar bınu normal kabul ediyor ztn testler istedi benden bebek neden iri diye ama herşey normal çıktı
Melisa0002 37+3 üz, bugün aşırı sağ tarafımda böbrek sancısı vardı. Ağrıdan kıvranıyordum resmen. Sonra geçti. 38 haftamı tamamladığım gün doktor kontrolüm var, kısmetse o zaman öğrencem ne zaman sezeryan yapacaklarını