@NilAda16 Parol diş ağrısı gibi bi ağrıya asla fayda etmiyor. Ben 25 haftalıkken çektirdim diş. Öncesinde 10 gün antibiyotik kullandım. Üstelik gebeliğim riskliydi ve kan sulandırıcıda kullanıyodum. Kan sulandırıcıyı kestim dişim çekildiğinde kanamam çok olmasın diye 1 hafta kıllanmadım. Endişeli bi şekilde dişçiye gittim bebeğime birşey olacak diye, şükür çok iyiyiz 3 hafta oldu dişimi çektireli :)) Allah yardımcınız olsun, diş ağrısı çok beter bi ağrı. Ben o kadar çok ağrısını çektim ki artık ağlayıp sızlanmaktan bebeğimin hareketlerini bile hissetmez olmuştum. Bebeğimde etkilendi haliyle. Doğuma kadar dayanamazdım asla. Tedavi olmanızı öneririm, bana kanal tedavisi denildi ama bi an önce kurtulmak için çektirmeyi tercih ettim