Gizemselcuk znurBier Magnezyum eksikliğinden kaynaklanan bir ağrı demişti benim doktorum canım . Bende de oluyordu doktoruna danisip takviye alabilirsin
KlncA znurBier benim de var aynısı sağ tarafımda. Magnezyum da içiyorum ama 1 haftadır aynı geçmedi. Benim otururken yatarken bişey yok ama yürürken çok zorluyor