Sebahatb burda mide yanması gördüğüm her postta kesinlikle aynı şeyi yazıyorum.aylarca çok kötü mide yanması yaşadım rennie şurup hap gaviscon süt soda ne denediysem de geçmedi en son doktorum pronat adında bi şurup yazd gaviscon gibi ama nane aroması daha yoğun. yemekten sonra içiyordum hemen.33 haftalığım şimdi 5 şişe rahat bitmiştir ondan kesinlikle denemenizi tavsiye ederim..