3273 Merhabalar 7+2 haftalik hamileyim sali kalp atışı’i duyduk çok şükür ama o günden beri bulantı kusmalarim var. Arada istemsizce ikinma oluyor zarar olur mu ya bebeğim iicn ilk gebelik tedirginim acemiyim 😊🌸
dnzl_2_0 Elinden gelen bişey değil ki canım normal ben çocuk çıkacak artık ya ağzımdan ya altımdan diyordum o kadar yani şuan 20 haftalığız şükür 🥰
3273 dnzl_2_0 Allahim sağlıkla kucagina almak nasip etsin ınsaallah canım, evet öyle gerçekten bazen öyle bir ikiniyorum ki kendimi kasıyorum elimde degil 😁 ınsaallah sagsalim gelsin bebislerimiz 🤲🌸🌸