Ay kızlar ya ben biraz bebişi 8 haftalıkken farkettim anlayacağınız geç farkedenledenim onun etkisi midir nedir bilmiyorum sürekli ya engeli olursa ya taramalarda sorun çıkarsa ya ona bişey olursa diye düşünmekten kafayı yiyecem sizlerde öyle misiniz yoksa normal mi 😂