Meresss korkma kuzum bnde senin gibi cok korkmuştum sonra bitince korku ak bişey yokmus dedim sadece dedikleri muddetce yat ben 12de oldum akşam 10 a kadar yat kalkma dediler Bn duramadım giyinmek için kalktım bir baş dönmem mide bulantım oldu o yuzden serklaj sonrası onlar giyin diyene kadar yat sonrası sadece lavaboya kalk bana ilk duş alırken ayakta al ve uzun sure durma dediler daha sonra yüksek sandalyede oturup eğilmeden dus alabileceğim sekilde su helkesini de yüksek sandalye üzerine katıp banyo ettim ve enfeksiyon a da cok dikkat et dikişlerden dolayı cok oluyor antibiyotik veriyorlar kullanırsın belirtin oldukca doktoruna bildir simdiden cok gecmiş olsun canım korkma hiç bişey hissetmiyorsun bebişi de etkilemiyor dikiş sonrası sürekli yatıcaksın ilişki yasak, lavabo banyo harici kalkma