Gebeliğimin 22+5 haftasındayım, dün öğlen pempemsi çok azıcık lekem geldi korktum doktoruma gittim, utrasonla muanesini etti bebek gayet sağlıklı, alttan rahim ağzını ölçmem lazım dedi 31mm çıktı gayet herşeyin normal dedi ama Duphoston ve haftalık düşük önlemek için iğne başladı. internetten araştırma sonucumda duphaston 16-20 haftaya kadar kullanılması öneriliyor. Aceba 22 haftasından sonra duphaston veya progestron kullanan oldu mu?