nursanyildiz evet oluyor. 3 tüp bebek rapor hakkın oluyor. Ben tedavi görürken tüp bebek bölümünde 2 doktor vardı Şener Yalçınkaya ve Ayşegül Ercan. İkiside dönüşümlü bakıyordu kontrollerde. Ama şimdi Şener bey gitmis. Gülşah İlhan ve Ayşegül Ercan doktor var. İkiside iyi ama Ayşegül hanım daha sıcak kanlı tavsiye ederim. Ben çok memnun kaldım biraz yoğun oluyorlar ama çok memnunum hem doktorlardan hem çalışanlardan