Kızlar kendi doktorum çatı muayenesi yaptı sonrasında kahverengi hafif leke oldu daha sonra damla şeklinde kırmızı kan geldi. Bende endiselenip acile gittim yine alttan muayene ettiler bişey yok dediler ama damla şeklinde kan devam ediyor ve kasık bel ağrısı var korkuyorum😓