Yuli hahhaha 😅 kesinlikle herkeste farklı oluyor. Ama bol meyve,süt ve yumurta tükettiğimi söyleyebilirim. İştahım da hep açıktı en başından beri fazla bulantı kusma falan yaşamadım onun etkisinden olsa gerek ben de bebişim de iyi durumdayız kilo konusunda çok şükür ☺️