Dilek1001 şöyle yapın randevuya en az 30 dk kala hastanede olun.ilk önce hasta kayıttan girişinizi yaptırın sonra direkt nts ye girin kağıdınızla birlikte muayeneye girin. Yoksa doktor muayene edip nst ye gönderiyor ikinci kez doktorun odasına girmeye çalışıyorsunuz bazı doktorlar sonuç sırası alıp öyle gelin diyor ekstra zaman kaybetmeye gerek yok. Ben hep erken gidiyorum nst sonucu ile muayeneye giriyorum.