Neriman59 İyi akşamlar kizlar ben sürekli videolarda görüyordum belediyeler bebek paketi hediye ediyormuş acaba Tekirdağ da yada corluda yaşayan alan varmı yakınlarda çok güzel şeyler görüyorum ☺️☺️
Simy Neriman59 ben aradım iki gün önce Kocaeli deyim böyle bir paket olmadığını söylediler 2019 da bitmiş alanlar nasıl alıyor bilmiyorum valla helal olsun alanlara oda sans işi sanırım
Smyye1B Neriman59 Kocaeli’de yaşıyorum Karatepe belediyesi verdi bir takım bebek eşyalari içinde ; Büyük boy biberon , emzik , emzik askısı, diş kaşıyıcı, emzirme önlüğü, pudra , bebek bakım çantası ve mektup vardı.😇
Neriman59 Simy burda vardır inşallah ya almasına alıyoruz ama küçük jestlerde hoşuma gitmiyor değil ☺️
Deletedmom52620 Neriman59 ben 2018 de yaptım bilmiyordum aslında kimlik çıkarmaya gittim dediler kaymakamlığa uğrayın size bir hediyemiz var küçük bir armağan dediler içinde hastane çıkışı bez unıbaby losyon şampuan ıslak mendil biberon ateş ölçer alt açma örtüsü filan çıktı hatırladığım bazı illerde devam ediyor
Smyye1B Neriman59 Valla bizim doğurduktan 10 gün sonra eve bebek ziyaretine geldiler öyle getirdiler aa bide arayıp bebegin ismini sordular geldiklerinde isimli kapı süsü de getirmişlerdi dış kapıya astım orda duruyor 😂
Neriman59 Smyye1B bizim sanmıyorum eve geleceklerini 😄paket verseler ben gidipte alırım acayip meraklıyım o derece 😂