19+6 haftalığım önceden tansion yoktu şimdi işe tansionum hiç 16 15 14 den aşağı düşmüyor ama sadece ölçtürünce biliyorum yükseldiğini baş ağrısı falan hiçbir belirtisi olmuyor dizinde öylemi ilaç kullanan var mı aranızda paArtesi doktoruma söylicem ilaç yazar mı yazmaz mı bilmiorum