Kızlar muayene oldum içerde kanama alanı çok dediler bebek duruyor ama muhtemelen düşük olucak dediler. Moralim sıfır ağrım var dua edenlerden Allah binlerce kez razı olsun. Bie oğlum var 4 buçuk yaşında Allah ona uzun ömürler versin herkesin evladına dua ediyorum hamile ne kadar kardeşim varsa Rabbım sağlıkla kucaklarına aldırsınlar. Allaha bıraktım işimi umudum yok iğne vurucaklar vitil vs yatıcaksın dediler. Bakalım Mevlam neyler neylerse güzel eyler 😔