Merhaba arkadaşlar bi kaç gün önce post açmıştım akıntıyla karışık kan geliyor diye bu gün doktora gittim rahim ağzı enfeksiyon ve yara olmuş dedi ve ekledi iki yumurtaların da tembel olmuş dedi bebek emziyorum diye ona göre bir kutu hep ve fitil verdi bunları kullanicam geçmese gene gidecem bu ara simir testi istedim onu da yaptı bakalım 15 20 gün sonra sonuç cikicakmiş bnim boyum 1.59 kilom da 65 ama doktor kilo vermemi istedi kilo yapan yiyecekleri yeme dedi Spor yürüyüş yap dedi ama bnim kafama takılan şey yumurtalarimin tembel olması nasıl aktif hale getireceğim 🙈kilmer bu şekilde oldu ve nasıl düzene soktunuz bilgisi olan yardımcı ola bilir mi rica etsem şimdiden teşekkürler 🌺🌺