Eminedilanim bir arkadaşım tup bebek tedavisiyle hamile kaldi. O oncesinde ilk dozu olmustu. İkinci dozuda 20. Haftalar arasinda yaptirmisti. Benim tup bebek degill ama bende ilk dozu 20 ikinci dozu 25.haftada yaptirdim. Tup bebek diye ayirmadiklarini düşünmüyorum belli haftalarda yapılabiliyor.