Kızım 3 yaşında ve emzik bırakmada sıkıntı yaşıyoruz. Şimdi de 4 aylık hamileyim. Psikolog, diş doktoru ve çocuk doktoru ile birlikte yürütüyoruz bu olayı aslında. Ama her gören o emzik olmuş mu diyor yolda durdurup korkutuyorlar kızımı. Hep tersliyorum ama artık yoruldum. Lütfen bana öneri verir misiniz?