FidanJ Kızlar kan sulandırıcıları kaçıncı haftanıza kadar kullandınız? 3.cü trimestrde biraz riskliymiş galiba
mor_menekse FidanJ coraspin 32 Haftada biraktiriyor doktorum iğneye devam onu nezamna kadar kullanırım bilmiyorum
uraz_ve_annesi- FidanJ bana 3. Trimestrda başladı doktorum 4000lik yapıyorum düşük olduğu için bırakmana gerek yok dedi
Hallerimvarbenim FidanJ Oksapar iğne kullanıyorum doğuma kadar kullanıcam gerekirse doğumdan sonra da