Imnuha benımde tüp bebek 38+5te alalkm dedi doktorum ama benım çatı darlığım fazla diye sezeryan dedi. İlk gebeliğim. Ayak uyuşuklğnz ne kadar süre snra geçti ,ağrı kesici iğneleri nekadar sürede bi yaptılar,duş olayı nasıl oldu,spınal yapıldktan sonra uyuşmayı nasl anlayacaz. Umarm cvp alablrm sizden 1 haftam kaldıda bilgim olsn istiyorm hayrlı olsn sizede rabbım analı babalı büyütsn😊🤲🧿