önce kanını alıyorlar sonra bir tane gazoz gibi bir içecek içiyorsun 1er saat arayla 2 kere daha kanını alıyorlar. ben dinlenme odasında yatmıştım yan etkisi olmamıştı ama başı dönenler tansiyonu düşenler oluyormuş o yüzden ayağa kalkmamakta fayda var