Yagmurrr_ Ayakta çok durunca falan yada oturunca biraz fazla kasıklarimda agri oluyor bi kac gundur böyle normalmi
BesimeSarikaya Yagmurrr_ benimde aynı bir den giriyor ağrı ,bide kramplar başladı nasıl gecicek bilmiyorum 😟bebek büyüdüğü için baskı yapıyor sanırım
ikicocuklubiranne Yagmurrr_ aynı durumdayım. Çok fazla kasıklarıma baskı var ve ağrı yapıyor. Sağ bacağıma inanılmaz ağrı giriyor. İlk gebeliğimde bu tarz şeyler yaşamamıştım. Doktorum normal dedi.
mimir ikicocuklubiranne aynı şeyleri ben yaşadım bugün , kötü bir şey olucak sandım. İlk hamileliğimde ben de de olmamıştı böyle şey. 2 saat ağrı kramp geçmedi, sağ kasıktan sağ bel tarafıma doğru
Vicibici Yagmurrr_ Malesef aynı şeyleri yaşıyorum. Yorulduğum zaman kasık ağrısı ve kasıklarda baskı hissediyorum. Dinlenince geçiyor. Doktoruma sormuştum, dinlendiğin zaman geçiyorsa sorun yok dedi
yabadabaduu Yagmurrr_ bende öyle baskı hissediyorum özellikle yürüdüğümde sanki kafası direk vajinamın üstüne dayamış gibi 😄 ama normaldir herhalde yeni yeni ağırlaşıyoruz artık☺️
Yagmurrr_ yabadabaduu ay anam bu haftadan sonra eve bağlandık ozaman doğru duzgun biyere de gidemicez
ikicocuklubiranne mimir uzun vadeli olmuş sizinki benim o kadar uzun sürmüyor. Benim bacak krampım çok uzun sürüyor.