Mayıs ayında Ali İpek’e gitmiştik. Tek gebelik 650, ikiz gebelik 850 demişlerdi o zaman ama zam gelmiş sanırım. Kendisi sayılı doktorlardan. Çok güzel bilgilendiriyor. Sekreteri muayene sonu tüm belge ve fotoğrafları atıyor whatsapp üzerinden. CD ve fotoğraf da veriyor ekstra olarak. Gayet memnun kalmıştık. Yeri Çukurambar’da.