Bende hamileyken hep okuyordum doğum hikayelerini ve çok bilgilendiricide olabiliyordu. O yüzden bende paylaşmaya karar verdim.
Ben yüksek kiloyla hamileliğe başladim (86 kg) hamileligin başinda çok endişeli olsamda kilomdan almanin aksine kilom düştü 84 oldum… kusma yoktu sadece tiksinme biraz iştahsizlik vardi koronada oldum başinda yani korona olanlar stres yapmayin onuda gecirdim bişey olmadi çok şükür 🤲🏻😂 herneyse çok hareketli bir gebeydim kendimi 7. Ci aya kadar hiç hamile gibi hissetmiyordum uçağa bindim tatile gittim gezdim dolaştim bol bol yürüyüş yaptim … 29 haftalikken sancilanmayla hastaneye gittiğimde beni 2 gün yatirdilar bebek icin ciğer geliştirici igneleri vurdular . Bu sancilanma yürüyüş yada hareketlilik icin olan bişey değildi .. salak gibi agir poşet kaldirdigim içindi .. artik o haftada yapmamak gerek böyle seyler .
Sonrasinda raporu verdiler elime eve git calişma ağır ev işi yapma dinlen dedi doktor .. ee zaman geçmek bilmedi evde, 18 yaşindan beri çalişan biri olarak hayatimin en zor sıkıcı dönemi oldu. Sabirsizlandim artik 36 haftaya gelince başladim dogum hazırlıklarinaa ananaslar, yürüyüşler, ahududu cayi,hurma, sauna, perine masaji ( kocanizi kullanin bu işte 😂) cinsel ilişki bide dipköşe temizlik yaptim. Veeee gelmiyo gelmicek dedik bide erken gelebileceğini söylemişlerdi… hiç sanci yok hiç bi belirti yok ve cati muayene kontrolum geldi doktor baya hazirsin yumuşa var ve 2 cm aciksin dedi sancin yokmu dedi .. yooo dedim . Tamam fazla kurcalamiyim başlar yoksa dedi sancilarin😆içimden başlasin artik agirlaştim zorlaniom dedim. Ve eve gittm pilates topunda zıpladim yaptığım herseye devam ve sanirim bi hafta geçti ben öylesine bi sabah kontrole gittim haftam 37+6 . Durum ne diye merak ettim, doktor 3 cm aciklik oldugunu söyledi ve haalami sancin yok dedi . Yok anam yok dedim 😬🔫 hersey çok hızlı ilerliyebilir dedi hazirlikli ol bende he he dedim.
Yemeğe gitmiştim lavaboya gittim sıkıştım bilirsiniz son haftalarda olanlar sürekli bi ciş istegi 🤣 bi peceteylle sildim ki nişanim gelmiş pembe .
O gün ben eşimden arabayi almiş arkadasimla tüm gün gezdim saat gece 22 kadar .. nişan gelince bilirsiniz bazilari bi hafta sonra bile dogurabiliyo 😂yani belli değil nezaman gelicegi .. ee noldu dersiniz o gece uyku tutmadi bi enerji gelmişti bana gereksiz bi şekilde bide aciktim çok saat gece 2 oldu ben yemek yedim balkonda otururken bi adet agrisi gibi birden geldi ve altıma sicak islaklik geldi.. işemisim gibi oldu altima. Ve tabiki suyum gelmişti 🥳🥳🥳
Gittim lavaboya dahada gelmeye başladi ishal oldum .. titriyorum adet olmuşum gibi sancilaniyorum. Sürekli sicak basan bana üşüyorum ..
Eşimde tam uykusuna dalmişti . Uyandirdim inanmadi başta dedim lan kalk 😂 uyku sersemi🤬
Neyse kalkti hastaneyi aradik sansimiza hastane fulll yer yok doğuran dogurana anam . Telefomda bana senin ilk mi diye sordular evet dedim ilk doğumum olucak . Ha tamam ozaman evde biraz daha dayanmaya caliş zaten gelmez şuanda denildi.
E tamam dogru sancilarim başladi saymaya başlim dedim .. pilates topun üzerinde zıpzıp saymaya calişiyorum ya nasil sayiliyo ya Sanki ara yokmuş gibi … noluyoo dedim . Sancilar çok şiddetliydi eşime sürekli ya bunlar dahada kötuleşir saatler sonra diyorlardi bunun daha kötüsü nasil aceba dedim . Eşim sakinleştirmeye calişti oda daha yeni başladik bismillah dedi .. hastane 🏥 bi saat sonra ara demişti ben 40 dakika sonra aradim . O kalan 20 dakika bana ölüm gibi gelir diye düşündüm 🤣 ben dayanamiyorum artik evde dedim gelmek istiyorum .. kafamda epidural yada agrikesici farkli yöntemler ne varsa artik hastanede verilir var ..
hastaneden tamam gel dediler …
Arabaya binene hastaneye gidene kadar toplam 20 dakika sürmüştür bana bi ömuuurr geldi çünkü oturamiyorum kalcam agriyo sanci kesintisiz gibi ..
eşim panik olmuştu ama kiyamam yinede arabayi dikkatli sürmeye calişiyo .. bana kirmizi işikta gecimmi diyo 🤣dedim geç laaaan nasil soru buuu doğuruyorum ben yollar bomboşşş .
🏥Hastaneyeee vardikkk🥳🥳🥳 sağ Salim 😂 ebe geldi karsiladi ismimi sordu Muhabbet etmeye calişiyo ben geçiştiriyorum o bana tatli tatli gülüyor hadi doğumhaneye, altttan kontrol etti 8 cm acikmisim 🥳🥳🥳 saat ⏰ gece 2 de suyum geldi ⏰ 3 gibi hastaneye vardik ve 8 cm acilmam varmiş.. yarim saat sonra 10 cm oldu .. maşallah 🧿 sizede böyle hizli acilma olur inşallah 🤲🏻🤲🏻💗💗
Neyse bana soruyorlar sürekli agriyi hafifletecek bişey istermisin, tabiki hayir dedim bukadar ilerlemiş doğuruyorum artik dayanirim. İğne korkumda varya 🤣
Ikınma isteğim başladi sanki 1 ay sicmamisim öyle bi sicasim var . İstemsiz ses cikariyorum sanci geldiğinde .. istemsiz çömeliyorum … hersey yapiyorum ama oturamiyor yatamiyorum asla. Eşim masaj yapmak istedi .. asla izin vermedim dokunmasina ve konuşmasina hiç cekemiyorum birseyi öyle bi aci sanci tek basima mücadele ediyorum nefes alip veriyorum .. bisürü dogum videosu izlemiştim , egitimine gitmiştim Doğumun.
Ikınma çok uzun sürdü , benim kizimin etrafina kordon dolanmişti meğerse geliyordu ama geri gidiyordu cikiyordu yukari . Saatlerce ıkındım, normalde ıkınma yarim saat en fazla iki saattir heralde .. saatlerce ıkınınca benim sanci uzunluğu kısaldi yetersiz geldi . Suni sanciyla desteklediler (bu arada suni sanci hiç korkulacak bi sanci degil hiç öyle anormal bi agri sanci olmadi) suni sanciyi verdikten yarim saat sonra kizim dünyaya geldi . Saat (7:04) sabah
Epiduralsiz kesisiz tamamen doğal doğum oldu suni sanciyi saymassak.
İçerden az dikişlerim oldu ama derin değilmiş çabuk iyileşiyorum sanki 1 haftamizi doldurduk bugün 🥳🥳🥳🧿 herkese ayni şekilde doğum nasip olur inşallah hızlı . Tamam agrili sancili ama dedikleri gibi dayanilmicak bi agri degil rahat olun panik olmayin kendinizi doguma çok hazirlayin her bilginin herseyin faydasini görüyorsunuz .
Biz kadinlar çok güçlüyüz inanilmaz hemde 💪🏻💪🏻💪🏻Herseyin üstesinden geliyoruz maşallah 🥰
Ödülüm hediyemmi deseeem ne desem bilmiyorum canim kizim ❤️ Yanimda şuan okadar şükrediyorumki Allah isteyen herkese nasip etsin💗🤲🏻