2pati1baby Gerçekten çok merak ediyorum nasıl bir şey bu aşerme🤭Sizde nasıl oldu mesela kaçıncı haftada?
Ogretmen_Anne_ 2pati1baby bende erken haftada oldu bi anda kafama düştü ve kokusu bile burnumda tütüyor yedim bende 🤣 ne olduğunu söylemim
aylinpalaa 2pati1baby bende bi kere oldu eşime söylemiştim o da gidip bulayım dedi bekle dedim geçmezse gidersin. O gece rüyama girince ertesi gün almaya gitmişti. Maalesef mevsiminde olmayan bir şeydi dondurulmuştu. Bi tane yiyip tatmin olmaya çalışmıştım😀
Hallerimvarbenim 2pati1baby Burnuma kokuyor resmen yanımda gibi yada ağzımın suyu akıyor afedersin😅 ama ben aşermiş moduna sokmuyorum kendimi hiç aman illa yemem lazım ölüyorum modunda değilim unutuyorum zaten sonra midem kötü olunca aşerdiğim şeyden iki dk sonra tiksiniyorum🤣
Minigim38 Rüyanda bile görüyorsun canın cektiginde ben rüyamda bana üzüm vermiyorlar diye ağlamışım esim uyanmış kollarına sarılıp ağlamışım sonra sabah gitti aldı yedim gecti😁😁😁
Hallerimvarbenim Minigim38 Yaaaaa hahahahhaah çok komik çok tatlı yaaa hahahahahha gözümde canlandı 🤣
TeoMom 2pati1baby Okuldan eve geldim ev bildiğin … kokuyor😂 o gün ilk defa aşermiş oldum🤭 hemen … sipariş ettik 😬
Limonzeytin 2pati1baby ağzın sulanır gibi o şeyi istiyosun offf olsada yesem falan 🤣🤣 ben çok aşerdim herşeyi nerdeyse yedimde şükür. Güzel zamanlar valla tadını çıkarmak lazım😊 benım erken başladı 10. haftada falan
Elisam123 2pati1baby ilk aydan daha hamileliğimin bile farkında değildim hiç kimsenin alamadığı kokuları alıyordum mis gibi yemek kokusu aklıma bişey geliyor kokusu direk burnumda hissediyorum ama ilk gebelikte hiç olmamıştı bu seferki böyle oldu
annebebek6748 2pati1baby ben 1 kere aserdim oda 5. Ayda sabah uyandim ve pişi yemek istiyorum dedim sanki ruyamda gormusum gibi 🤣 aksamustu yaptim yedim ama yaklasik 2-3 ekmek hamuru kadar yedim yani 🤣