Merhaba kizlar dün kontrolum vardi. 13. haftada bir kız bi oğlan dendi dün gittim biri kiz digeride kıza benziyor dedi tabikii önemli olan bizim için saglik ama bir türlü alisamadim kendimi bi kiz bi oğlana hazirlamistm ☺️ sizde durumlar ne basina gelen var mi ☺️