Nare09 Kızlar şu an 29+5 haftalık erkek çocuğa gebeyim. 24. Haftadan beri ayaklarımda şişme söz konusu. Kimisi çok erken başlamış diyor, kimisi normal diyor. Sağlık ocağı da normal dedi. Ama ayaklarım çok şişiyor. Doğumu zorlaştırır mı bu ödem ?😢
123merveemir Nare09 benim ilk gebeliğimdede ödemim vardı çok şükür normal doğum yaptım. Şimdide ödemim var 24 haftalığım herkes birşey diyor şişmişsin erken değil mi şu bu sanki benim elimde olan bişi ya ve tuzlu yiyen bir insam değilim hamur işi yiyorum oda çalıştığım için simit geliyot aklıma sabahları.
Merveeall Bende aynı dertten muzdaribim çevremdekiler ödem doğumu zorlastirir diyor doktor randevum Perşembe günü bakalım ne diyecek diz kapağimdan aşağısı ağrıyor sol ayağımın alti acıyor ve iki ayağımın topuk kısmı da çok acıyor yükseğe filan kaldırıyorum ama nafile belli bir süre sonra yine başlıyor bilmiyorum çok ayakta kaldığımdan mi oluyor çokta ayakta kalmamaya çalışıyorum ama
babydmrts haftadayım, bende de son 2 haftadır oluştu, ayakta durmanın tersine masabaşı işim var, gene de ödem oluyor ve sadece sağ ayağımda var, niye tek ayak çözemedim🤔
Nare09 babydmrts benim başta tek ayak başlamıştı daha sonra ikisi birden şişti. Koltukta oturunca da oluyor bende. Yani sürekli yürümem ya da uzanmam lazım sanırım.
Merveeall babydmrts yani kızlar çok ayaktada kalmayacaz çok oturmayacazda anladığım bu birde tuzu azalt dedi bana doktorum hep kesme ama dedi
Merveeall babydmrts yatildigi zaman ya da oturduğunuz zamanda mutlaka ayaklarınızı yüksekte tutun ve tansiyon yüksek olduğundada olabiliyormuş tansiyonunuzu olcturun benim doktorum tansiyonuna baktır yüksekse hemen doktora git yüksekte tuttuğunda geçmiyorsa ağrı ve acı varsa yine doktora git dedi ve şunu da söyleyim tuzlu su ve kolonya ayak şişliğine çok iyi geliyor
Nare09 Merveeall tansiyonum normal çıkıyor aslında. Tuzu da epey azalttım, hatta kestim sayılır. Tuzlu suyu sağlık ocağındaki doktor da önerdi. Kolonyayı ilk kez duyuyorum. Deneyeceğim canım teşekkürler ☺️
Nare09 123merveemir inşallah bu gebeliğinde hayırlı ve sağlıklı bir şekilde normal doğumla sonuçlanır. Hepimiz için de inşallah 🤲🏽 Herkesin doğum hikayesi farklı tabi.
XGoncaa 28.haftadan beri benimkilerde çok fazla şişiyor🤦🏼♀️ Bazen o kadar şişorki son iki parmaklarım yürürken yere değmiyo😂 tuzu azaltıp suyu arttırdığım şişmiyor şiştiğinde ayaklarımı yükseğe kaldırarak uzanırsam iyi geliyor
babydmrts tansiyon yüksekliği değil de düşüklüğü var, düzenli ölçüyorum 8 5 ya da 9 6 çıkıyor, ayak uzatma imkanı ancak eve gelince maalesef
Senazeynep34 Yani bu işin erken veya geç le alakası yok. Zaten sen bir semptom yaşıyorsun çevren birden ooo daha erken onun için. Ondan değildir o falan diyor. Ondan kardeşim ondan. Bende erken oldu. Sinir bozucu bu millet. İnşallah geçer ödemelerin de canım