b_senell33 canım benim tatlıyla aşırı aram yoktu. Canım çektikçe yerdim. O şeker yüklemesinde fazlaca tatlı oranı yüklüyorlar ablam yaptırdı ve şeker hastası oldu hamilelik şekerine yakalandı sonra diyete falan girmek zorunda kaldı onun öncesine kadar hiçbir şeysi yoktu. Doktora sorarsan muhakkak yaptır diyor. Ben kan vermiştim açlık şekerim normal değerde çıkınca yaptırmadım doktorda neden yaptırmadın demedi. Allah korusun kalıcı hasar bırakması daha tehlikeli. Ama tabiki sen bilirsin genede inşallah sağ Salim atlatırsın