yanikkozaanne Antalya1986 bende hissediyordum canım doktoruma sordum hatta evet hafif hissedebilirsiniz dedi birşey kayıyor gibi dokunma hissi gibi
Antalya1986 16esranur bilmem dün sağ kasıkta hissettim ilk kez pıt pıt attı bi kıpırtıoldu kasığı da ama neydi bilemedim
Antalya1986 yasminnnnnnn doktora sordum 20haftadan önce hissedemezsin dedi aekadaşım da bende hissetmiştim hamileyken bebek haraketi o dedi hayırlısı artık sağlıklı olsunlarda daha çok hissederiz😁