Merhaba kızlar 38+5 de 08.08.2022 saat 07:39 da ben de oğluşuma kavuştum 🙏🏼
Sabah saat 6 da hastaneye giriş yaptık giriş işlemleri yapıldı odaya alındım hemen ebe geldi üstümü değiştirip önlük giydim damar yolu açıldı nst bağlandı kan tahlili falan derken beni almaya geldiler panik atak olduğum için biraz heyecan yaptım tabii duygusal anlar falan ameliyathaneye girdik anestezi uzmanı hazırlıklarını yaptı doktorum geldi vurulan iğne acıtmadı diyemicem benim çok acıdı 3 kere vurdu sanırım yerini bulamadı sonra uyuştum doktor başladı acı falan kesinlikle yok fakat çekiştirmeler ellemeler hepsini duydum ben sakinleştirici çok istedim panik atağım var diye ama doktorum hep moral verdi beni sakinleştirdiği için iğne yapmadılar başımda biri sürekli anlattı 10-15 dk sonra bebeğimin sesini duydum onu temizleyip yanağıma koydular bi kaç poz fotoğraf çektiler sonra götürdüler ardından kapatma işleri de 20 dk sürdü toplamda baştan sona 1 saat bir işlemdi ben daha ameliyathanede titremeye başladım üşüme yoktu ama istemsiz titredim odada da 1 saat falan sürdü sonra geçti rahim toparlayıcı ilaçlardan dolayı dediler titremeyi ilk kalkışa gelecek olursak ben zorlanmadım balım dönmedi midem bulanmadı şükür gayet iyidi yürüdükçe açıldım bugün 4. Günüm daha iyiyim şükür darısı başınıza 🥰