Elisa967 fırsatları çok çok iyi değerlendirin. Keşke hamileliğimde daha çok uyusaydım diyorum. Bende de uyku hali çok olurdu. Uyumazdım kalkar iş yapardım. O haftalardayken ne olur ne olmaz bebek gelir falan diye hep evi temiz tutma çabasındaydım. Salakmışım. Şimdi bebek oldu bölük pörçük uyuyorum. Ne uyuduğumu biliyorum ne yattığımı