16esranur Ikra01ayse Evet ama doktorm başınızda biri bulunsn demişti ve soğuğa yakn suyla yıkanın demişti
Deleted4445656 Ikra01ayse valla ben transfer sabahı banyo yapıp gitmiştim 5-6 gün yapmadım sadece ılığa yakın duş alın o süreçte iyi degil sıcak
Xeyale96 Ikra01ayse Bende transfer günü banyo yapıb gitdim,test gününe kadar yapmadım,ılık suyla yapabilirsin demişlerdi ama ben yine de bekledim,hayırlı sonuçlar alarsınız inşallah😇
Rozmari Ikra01ayse bana ilk gün yapma dediler ama ben yine de üçüncü ya da dördüncü günü yapmıştım evdeydim zaten sorun olmadı ılık duş ayakta al dediler küvete oturmak yasaktı
Muya Bana normal hayatta devam edin diye söylenmişti kasmamistim yanlız transfer zamanı asla deodorant parfüm sıkmayın denilmişti onu hatırlıyorum
Gamzeucan Aysbsky aksam sabah farkediyormu idrar bende yapmak istiyorum da cesaret edemiyorm yaırn 10 cu günü kan vercem
Aysbsky Beşinci gün embriyosuydu o gün rüya görmüştüm yapmıştım normal de erken ama 5. Gün emnriyosuysa öğrenebiliyosun
Aysbsky Gamzeucan valla ben kahvaltıdan sonra yaptım bide ucuz olandan yapmıştım çok silik çıkmıştı ya inanamamıştım