Melodi markayi çok ovuyorlar çikolatada fakat bana yağlı tuhaf bir tadı varmis gibi geliyor. O yüzden de internete güvenemiyorum. İzmit’te oturuyorum burda nutat var. Ordan sipariş ederiz dedik eşimle. Arkadaş ordan almış ikolata kendini yediriyordu çok lezzetli idi. Haciserif gibi kaliteli çikolata yapan sitelerden alicaktim eğer burda çikolatalı bulamasaydim.