Melisanur- Arkadaşlar ben yeni doğum yaptım 2 gün oldu normal doğum yaptım ilk sütüm geldi ama ondan sonra hemşireler sutun az emzir dedi emzirdim ama tamamen gitti ne yapmam lazım? Göğüs uclarimda olmadığı için sorun yaşıyorum bilgisi olan