Lizbonn Hamaratpanda İnsallah canım benim hayırlı evlatlar olsun kızı erkeği fark etmiyor sahsen he insanın gönlünden farklı cinsiyet geçiyor lakin bagnazlık derecesinde degil😍
b_senell33 Lizbonn bende hem özelde hem devlette öğrenmiştim 16 hastalıkken ikiside kız demişti kızımız olucak Allah’ın izniyle
Lizbonn b_senell33 Bende şöyle ki belli değildi canım 2 kere kıza 1 kere de erkeğe benzetilmişti bugün pipiyi gördük 😌
4mevsim_1anne Zey-neppp yaa çok heveslendim bende atsam bakarmisiniz lütfen çok merak ettim valla nolur
Naciye1016 @Zey-neppp merhaba benımkınede bir tahminde bulunur musun 7+1 haftalık daha bugun gittik doktora