Yldz1 şöyle bir şey kendi düşüncem bu testleri yapıp eğer sonuçlara göre iyileştirme yapıcaklarsa git hepsini yaptır ama yapmıcaklarsa ne olursa olsun kucağında olmasını istiyorsan bebeğinin bence gerek yok ben sorduğumda müdahale edilmediğini söylediler ve ben hiç birini yaptırmadım