Tubacngl Kızlar instagramda herkes paylaşıyor canım istedi benimde nerden alabilirim ben yapmayı bilmiyorum yapsam bile istekli yiyemiyorum o yüzden sizin alıp beğendiğiniz aşure var mı ?
Oelrlrkmemdmd Tubacngl canım hazır aşure tozları var A101 de görmüştüm bulamazsan onu yap nefsin körlenmiş olur
Oelrlrkmemdmd Tubacngl Nerede satılır hiç bilmiyorum benimde bi ara canım çok çekmişti biz bulamamıştık
cansualisa Tubacngl valla bnmde çok canım istiyor saray muhallebicisindeee varmış eşim izin yapsa da gitsek yesek diye gün sayıyorum😀
Minigim38 A101 de var dün yaptim bende kendi yaptığımız gibi degil ama icindeki herseyin tadını alabiliyorsunuz nefsiniz körelir🥰
Bortubocek Ben gecen hafta a101de yurt diye markanin hazir yapilmis tatli olanini yedim..fena degildi
Cutepet Tubacngl bende aynen instagramda görüyorum canım çekiyo. Bide bebeğe çok kilo aldırıyomuş aşure öyle okumuştum bi yerde ne kadar doğru bilmiyorum 🤷🏻♀️ Saray muhallebicisinde var 2 ay önce yemiştim çok güzeldi.
Tubacngl Cutepet normalde öyle çok sevmiyorum olsa yerim olmasa aramam ama gebelikte farklı oluyormuş arıyormuşsun 😊
Esra33-34 Tubacngl o kadar canım çekti ki A101e gelmiş konserve tabı ben yiyemedım. Yıyen herkes guzel dedı. Migrosdan şekersız aşure aldım yedım nefsim köreldi 🤣
Merveee34 Tubacngl canım nerde oturuyorsun ben yapar getiririm sana yakınsan bana . Ben Pendik’te oturuyorum bana yakın olan varsa canı isteyen varsa yaparım