Oelrlrkmemdmd Boncuk-09 var tabi benimde 2 haftalık geriden doktor sıkı takip ediyor hep biraz küçük bi bebek olacak dedi
Yeniesyenianne Boncuk-09 benim 3 hafta geriden geliyor 😔 39 haftalığız başı ve boyu 36 ile uyumlu. Başını sorduğumda doğum kanalına girmeye çalışıyor bir sıkıntı yok dedi. Sizin bebeğinizin neresi 2 hafta geriden geliyor?
Oelrlrkmemdmd Boncuk-09 şuan 32+3 ama gerileme 28 de başladı 26 gözüküyordu Farklı bi bölüme yolladı orada göbek bağındaki kan akışına bakıldı ultrasonla ama hiç bişey çıkmadı ufak bi bebek olacak dedi 2 haftada bir gidiyorum takipteyiz
Boncuk-09 Yeniesyenianne Yeniesyenianne Genel olarak dedi doktor bölge olarak söylemedi boyu ve kilosu da gayet normal sorun olmaz dedi ama yine de insan endişe ediyor 😔😔
Boncuk-09 Oelrlrkmemdmd Sağlıcakla kucagimiza alırız inşallah bebislerimizi haftasını yakalamasını beklicem 🙏