Arkadaşlar kan uyuşmazlığı olur ilk haftalardan beri kanaması olanlar bu iğne size ne kadarda bir yapıldı ben 6. Haftada kanama oldu iğne oldum uyuşmazlık iğnesi 12. Haftada tekrar kanama oldu bu iğne 6 hafta korur tam 6 hafta olmuş dedi doktor kan aldı iğnenin koruyucu etkisi devam ediyor tekrar yapmayalım dedi bir hafta sonra tam bugün yine kanama oldu acilde başka doktor kanamalar olsada 6. Haftada olmuşsun 28 e kadar gerek yok dedi ama kokrtum ayrı konuştular