prenseslerblogg Kızlar perine masajı yaptırdını mı hiç yaptırdıysanız faydasını gördünüz mü ?? Ben şuan 39+3 teyim artık doğurmak istiyorum o yüzden perine masajını da bir deneyeceğim :)
hunilimom prenseslerblogg 2 gebeligimde de yapmadım tek başına yapmak zor oluyor cunki eşime de demedim yap diye 😂
girl_boy_annesi prenseslerblogg canım benim göbeğimden dolayı yapamsdım ama 37. Haftadan sonra sıcak suya oturdum ve kesi olmadan doğurdum 🥰
prenseslerblogg hunilimom ben bugün yapmaya çalıştım o da 2 dakika falan bacağımın biri sandalyeye dayayarak o da olmadı sanırım bıraktım 😂
prenseslerblogg girl_boy_annesi bunu duymuştum bende deneyeceğim bi arkadaşım perine masajı yaptırdı o da faydasını gördüm demişti sizlere de bi sorayım dedim 😊 bu arada ne kadar süre oturdunuz mesela
DefneErva girl_boy_annesi Bende sıcak suya oturmayı düşünüyorum ama evde küvet yok, leğen yok 😂😂 sadece sıcak su vursam olur mu yoksa illa içine oturmak mı lazım
Minikoanne girl_boy_annesi ılık suya dimi bide ne kadar zaman oturmam lazım bilgi verirsen sevinirim 🙏🏼❤️
Fatma023 prenseslerblogg perine masajı başkasına yaptırılabilecek bir masaj mı bilgim olmadığı için soruyorum yanlış anlamayın. Özel bölgeye yapılmıyor mu.
Mlkysf prenseslerblogg dün bana doktorum bende uygulamalı olarak gösterdi 🙈 biraz zor kendi başına yapmak ama elimden geldiğince deneyeceğim kesisiz dikişsiz doğum yapmak için artık gayret bizden takdir allahtan
Mlkysf Gul-mina ben ssvd deneyeceğim için şimdiden rahmi yumsatmaya başlamamız lazım dedi 34.haftadayım erken doğum riskim de yok