Ssevcann Kizlar bna yardimci olur musunuz 34 haftalik hamileyim karnimin sag tarafi cok aciyor dokunamıyorum bile sebebi nedir bilen var mi yada bu durumu yasayan
Handearsy Ssevcann aynı haftadayız dün doktoruma sordum aynı durumu, ayakları yukarda olduğu için safra kesene baskı yapıyor o ağrıyor dedi
Muezzarabiaertyudf Ssevcann safra kesende sıkıntı olmuş olabilir canım eğer şiddetliyse hemen bi acilden görün
Nily Ssevcann gecen bende post acmistim Dokununca icten agriyor dimi? Benim doktorumda dedi buyudu artik hep sagda zaten o yuzden oraua baski yapiyordiye Birkac gun sonra gecti o agri
Ssevcann Handearsy aynen canim ayaklari yukarda demisti gecen kontrolde ama o zamn bu aci yoktu 2 gundur var
Ssevcann Muezzarabiaertyudf anladim canim cok asiri değil ama aci artarsa gitmeyi dusunuyorum canim sagolasin
Ssevcann Katre55 hamile kaldim kalali hep sag tarafta aslinda ama böyle bir aci daha once olmamisti oyuzden endiselendim
Handearsy Ssevcann aynen işte bnm de öyle işte cnm hatta bugün o acı sola geçti sanki kaburgalarım kırılıyormuş gibi acıyo 🤦🏻♀️
Muezzarabiaertyudf Ssevcann bebeğin döndüğü için ayağı ile baskı yaptığından olur ama eğer dayanılmayacak gibi ise safra kesesi sorunu olabilir takibi ne göre hareket edersin canım inş
Ssevcann Nily aynen canim dokununca cok kotu aciyor ama muhtemelen hep ayni tarafta oldugu icin. Ins benimde gecer
Ssevcann Nnzhktt valla o kadar bilgim yok canim ama benim kizim hep sağda. Her gittiğimde cinsiyet soruyorum doktora hep kiz diyor.
Ssevcann Muezzarabiaertyudf olabilir canim pazartesi kontrolum var o gune kadar beklicem mecbur ogun detaylı soracağım doktora
Ssevcann Nily her cocuk bir olmuyor demekki canim benimde senin gini sag tarafim çürüdü curudu resmen 😂😂
Ssevcann Nnzhktt bir an once saglikla kucagimiza alalim ins bebislerimizi canim da unutalim bu agrilari acilari 😊😊😊