Kız niye kötü olsun sadece kişiye göre atlatılma süreci değişiyo ama bu normal doğumdada gecerli yani mesela bende sezeryan ikiz doğum yaptım cok kolay gecti hemen ayaklandım hatta ilk gece hiç yatmadım . Ablam tek bebek doğum yaptı ilk 3 ayı zor atlattı gaz sancısı vs cok cekti kendini ben yapamam atlatamam demiyceksin ben tek yaparım ben tek kalkarım diyceksin ☺️ Tavsiyem belden uyusturmalı sezeryan ol hem uyanık oluyosun hem bebeğinin o ilk anlarına şahit oluyosun 😍 sezeryan sonrası medikal korseler var onlardan kullanmanı da tavsiye ederim hem rahat hareket etmeni sağlıyo hemde göbeğini toparlıyo asık kalmıyo yani
Ameliyat bitiminden 6 saat sonra seni yürütücekler kalkarken biraz zorlanabilirsin ama kendin kalkmaya çalış destek al ve kendin yürü hep başkalarından destek aldıkca gücünü başkalarına verdikce dahada zorlanabilirsin biraz uzun oldu kusura bakma 😅