ilaydaelcinn_1 Be77_35 Normal, benim kızımın da 15.gün düştü. Hatta tam düştü de diyemeyeceğim. Mandalı düştü ama parçanın yarısı duruyordu yıkaya yıkaya yumuşadı kalan parça da düştü. 🥰
Mysaa Be77_35 ilk oğlumda 6. Günde felan düştü şimdi 2. Oğlum kurudu baya 4. Gün bugün zaten muhtemelen oda 3 4 güne düşer zaten maksimum 2 haftaya düşer endişelenmeyin ince bi sallantı kalır onuda banyo yaptırırken vs alırsınız 😊
ilaydaelcinn_1 Be77_35 Benimde ilk bebeğim bende panik yapmıştım uzun zaman düşmeyince. Doktorumuza da gittik normal dedi olabiliyormuş yani, sağlıkla büyütün 🌸👣