yerlersenietipuff 37 haftalık kontrole geldim yatış verdiler 4 cm açıklık varmış. Bugün doğum olur dediler dua edin kizlar nolur bana
19092021 yerlersenietipuff Allah yardımcın olsun sağ Salim kavuş yavruna inşallah 🙏 belirtilerin var mıydı canım sancın çıkıyor muydu
yerlersenietipuff Melihinannesi Aalleeyynnaa 353877 QUEEN088 Glbn34 Mikasa_Ackerman sağolun kizlar Allah razı olsun sancilarima artmaya basliyo inşallah sağ salim doğar bebiş.🥰 Sizlerde sağ salim kavusursunuz inşallah bebeklerinize dua edin bana olur mu bı kızım var 2 yaşında aklım biraz da onda 😔
Ilk_bebegmm99 yerlersenietipuff yerlersenietipuff açılma olması için birşeyler yaptınız mı yoksa kendiliğinden mi oldu
Mikasa_Ackerman yerlersenietipuff Allah yardımcınız olsun, umarım çok pozitif bir doğum yaparsınız yavrunuza kavuşursunuz bir an önce.
yerlersenietipuff Esmaaa33 benimki direk yatış verdi sancım da vardı belki o yüzden. Sizin sanciniz varmiydi
Aalleeyynnaa yerlersenietipuff Allah evlatlarınıza bağışlasın inşallah Rabbim yardımcınız olsun . Bir nefeste inşallah
yerlersenietipuff Aalleeyynnaa doğurdum sonunda. Amin inşallah çok teşekkür ederim. Sizede hayırlı doğumlar olsun inşallah
yerlersenietipuff Aalleeyynnaa çok şükür ben iyiyim ama bebbegimde solunum sıkıntı varmış o yüzden kucağıma alamadım daha kuvoze aldılar.