Bebeklerin ikisi de başaşağı dönmüş istersen normal doğum bile yapabilirsin ama bence hiç riske atmadan direk sezeryan ol dedi doktorum bana bu arada peri tuna loji bölümü takipliyiz Ümraniye devlette doğum yapacağım. Sadece tedirgin olduğum konu takibimizi sağlayan doktor yıllık izne çıkıyor bize ayşegül hanım diye bir doktora sevk etti