Gzmklncc Bende de halsizlik çok fazla var. Ateşiniz falan yok değil mi ? Covit belirtisinde de eklem ağrısı tat alamama falan var hani belki böyle bir durum olmuş olabilir diye sordum. Gerçi bende de ağrı var ama sabretmekten başka insanın elinden birşey gelmiyor son haftalarım kaldı çünkü. Bol bol dinlenin, meyve yiyin vitamin alın. İnşallah geçer bu zamanlarımız 🌸