Dryhkn23 ben tam 40.hafta da az az su gelme sonucu çatı muayenesi olmustum akşam 9 gibi olmuştum sanırım. Eve geldim kanamam başladı hastaneye gittim tekrar nst bağlandım suyum patladı yani doktor aslında hem çatı muayenesi yapmış (bu arada 4cm açıklığım varmış) hemde Rahmi uyarmış. O gece dogurdum zaten 😀