Arirang Canım, benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı. 6 haftalıktım. Kalp atışlarını henüz duymamıştık. İlk olarak kahverengi lekelenme gördüm doktora gittiğimde kese de bebek de duruyordu. Ama kalp atışları hala yoktu. Beni eve gönderdiler. Akşama doğru kanamam artınca tekrar gittim. Bu sefer ne keseyi ne de bebeği göremediklerini söylediler. Beta hcg değerim düştüğü gün yüksekti. Doktorum Progestan vermedi. Çünkü bu haftalarda düşecek olduktan sonra progestan da fayda etmez demişti.